Ах тези японци !



Една анкета на тема "Най-разпознаваемият продукт за 2010 година" проведена от японска рекламна агенция, показва много интересни резултати. Оказва се, че един от най-познатите за японците продукт е... лютив сос подобен на този, който ние си сипваме в шкембе чорбата! Той е класиран на завидното трето място, пред него са класирани само смартфонът на първо и системата за микро блогинг twitter на второ.

В класацията на топ 10 познати продукта намират място още и Рьома Сакамото (популярна историческа личност от самурайска драма), новият терминал на летище Ханеда, който отново е международен след дълго прекъсване, телевизионната кула в Токио с ресторант (Tokyo Sky Tree tower).

В класацията намират място и неща, познати на хората и извън Япония, като световното първенство по футбол, големите плоски телевизори и таблета iPad на Епъл, който за съжаление е класиран едва на 19-то място. Ето и и подреждането на първите десет:

1. Смартфонът

2. twitter

3. Лютивият сос

4. Дигиталните плоски телевизори

5. Рьома Сакамото

6. Летище Ханеда

7. Кулата в Токио

8. Енергоспестяващите уреди

9. Световното по футбол

10. LED осветлението


източник

Популярни публикации