Първа публикация... заради ИПОТПАЛ думата.

Това е първата ми публикация... в първият ми блог. Създадох го основно заради сео състезанието, по думата
ипотпал. Като първа статия естествено не е много интересна... но по нататък ще станат доста по-смислени .На 22.12.2009г. Разбрах за състезанието по "SEO"... докато си разкликвах безцелно из глобалната мрежа. Думата за написване в "Google" е ИПОТПАЛ или лаптопи написана на обратно.Като гледам първият сайт забелязвам голямата сила на кирилицата в името ИПОТПАЛ. Винаги ми е било интересно, има ли въобще смисъл от "SEO" след като името на сайта решава така лесно нещата. Това е и един от въпросите, които ме стимулираха да участвам. На 23.12.2009г. Дойде ми идеята и аз да участвам... имах свободно време и макар да съм почти без шансове, дори за топ 10, поне ще пробвам дали работят разни неща, които се говорят толкова много за така наречената Гугъл оптимизация. На 24.12.2009г. Написах малко смислен код и пъхнах в него не толокова смислено съдържание. Измислих име на сайта и го качих на сървъра... повече утре или на познатия Ви линк >>> ипотпал.

Популярни публикации